راه اندازی سامانه پاسخگویی به خانواده بیماردر مرکزآموزشی درمانی شهدای خلیج فارس

9 مهر 1399

رییس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس از راه اندازی سامانه پاسخگویی به همراه بیمار خبر داد.
 رییس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس در گفتگو با روابط عمومی این مرکز گفت : با توجه به بحران کووید 19 و عدم امکان حضور همراهان بیمار در ساعات ملاقات و رعایت تکریم ارباب رجوع ، برای اطلاع رسانی وضعیت بیماران به خانواده ها ، واحد پاسخگویی راه اندازی شده است.
دکتر عاطفه اسفندیاری با اشاره به اهمیت رسالت آگاه سازی مردم در رابطه با پیشگیری و کنترل عفونت ویروس کووید۱۹گفت: به همت دفتر پرستاری و واحد فناوری اطلاعات این مرکز و با مشارکت تعدادی از همکاران که مستعد و علاقه مند بودند، سامانه ای  جهت پاسخگویی به هم استانی های عزیز با شماره تماس مستقیم 33455407-077 و شماره بیمارستان با داخلی 1309 طراحی شد که  بصورت ماهانه پاسخگوی بیش از 1500 تماس تلفنی است.
وی با بیان اینکه این سامانه با هدف برقراری ارتباط با خانواده های بیماران و افزایش آگاهی و پاسخگویی به مردم برای کاهش اضطراب و پیشگیری و کنترل بیماری طراحی شده است، خاطرنشان کرد: با راه اندازی این سامانه، از یک سو، تماس با بیماران و مراجعه غیر ضروری به مراکز در مانی کاسته می شود و در نتیجه احتمال آلودگی افراد نیز کاهش می یابد.
دکتر عاطفه اسفندیاری با اشاره به اینکه این مرکز از ساعت 7:30 صبح تا 12 شب، در سه شیفت کاری فعال است، گفت: در هر شیفت، همکارانی که آموزش های خاص در زمینه پاسخگویی دیده اند، فعالیت دارند.در این واحد در حدود 6 پرستار با ما همکاری می کنند که البته در صدد هستیم با افزایش خطوط تلفن، پاسخگویی تسریع شود.
وی افزود: پیشگیری و کنترل کووید19 نیازمند همکاری های بین بخشی و مشارکت مردم است.


انتهای پیام / ر.ک 4070



   

تاریخ بروز رسانی:   9 مهر 1399

تعداد بازدید:   ۴

چاپ خبر | ارسال به دیگران

ارسال نظر
ايميل :     
نام و نام خانوادگی :  
نظر :
 
حروف تصویر بالا :   
 
 

لینک به این صفحه
< >